onsdag 6 maj 2015

Jag vet

Död blogg

Ja, jag vet, min blogg har legat lite död nu på sistone. Jag har fått 150+ följare nu och jag tänker bita ihop och försöka få in 1-2 inlägg per dag. Vissa dagar filmar jag till min YouTube Juni SSO då min bästa film+blogg kompis heter Aleks (kallas det) och hon är verkligen jättetrevlig så det är inte så konstigt om ni kommer få se filmer+bilder med henne nu för tiden. Vi ska hålla event imorgon, fota och filma, ska bli kul! Jag kommer verkligen blogga bättre och dom dagar då jag vet att jag inte hinner blogga på så skriver jag inlägg dagen före och ställer in inlägget. 

Levling

Jag har inte orkat levla min level 11 Quarter eller min level 12 tinker, utan jag försöker levla en i taget, nu brukar jag och Aleks levla våra Quarters tillsammans och det blir genast roligare! Hoppas ni alla fortsätter läsa min blogg och håller på att fixa en header. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar